Αιτήσεις Επιστροφής

Επιστροφή Προϊόντων προς Επισκευή


Για την αποτελεσματική επισκευή των προϊόντων, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα εξουσιοδότησης επιστροφής προϊόντων (RMA) με:

  • Στοιχεία επιχείρησης και το πρόσωπο επικοινωνίας
  • Στοιχεία προϊόντος και Serial Number εάν είναι δυνατόν
  • Ακριβή περιγραφή σφάλματος
  • Αξεσουάρ που περιλαμβάνονται στο πακέτο

Μπορείτε να κατεβάσετε την φόρμα εξουσιοδότησης επιστροφής προϊόντων επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

Αριθμός Εξουσιοδότησης Επιστροφής Προϊόντων (RMA)

Να χρησιμοποιείτε πάντα τον αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής προϊόντων (RMA) κατά την αποστολή εμπορευμάτων στην Kosmosat. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για να πάρετε έναν αριθμό RMA για τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν και σημειώστε τον αριθμό στην αποστολή σας.

Επιστροφή Προϊόντων που αφορά Πίστωση


Η επιστροφή προϊόντων που αφορά πίστωση μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο κατόπιν συμφωνίας με το Τμήμα Πωλήσεων της Kosmosat. Το Τμήμα Πωλήσεων σας ενημερώνει για τον αριθμό επιστροφής (RMA) που πρέπει να χρησιμοποιήσετε κατά την επιστροφή των προϊόντων.

ΠΡΟΣΟΧΗ !
Είναι απαραίτητη η χρήση των αριθμών εξουσιοδότησης επιστροφής (RMA) κατά την επιστροφή των προϊόντων.

KOSMOSAT ΑΕ
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Email: support@kosmosat.gr